Overal vrienden - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jelbert Adriaan Bert Samen - WaarBenJij.nu Overal vrienden - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jelbert Adriaan Bert Samen - WaarBenJij.nu

Overal vrienden

Door: jabistanbul

Blijf op de hoogte en volg Jelbert Adriaan Bert

11 December 2010 | Turkije, Istanbul

Yes, please? You were here yesterday. Hello my friend!

In twee uur doen we in de Grote Bazaar meer vrienden op dan in Nederland in een heel jaar. Vooral dankzij Jelbert natuurlijk, die voor iedereen een vriendelijk woord heeft ;-). Toch maar niks gekocht, maar wel lekker mixed grill gegeten.

O ja, ik zou nog even terugkomen op de vlucht. De catering was dik in orde (vooral de boterkoek), maar de geografische kennis liet te wensen over. "Ik heb geen tijd om uit het raam te kijken, dus ik zou niet weten hoe het daar heet".
Bij aankomst waarschuwde de captain ons al voor "niet zo goed weer" en daarmee had ie niks teveel gezegd. Dikke wind en regen maakten het aanvliegen op Istanbul zoals het rijden door de wijk Petenbos te Veenendaal, Insiders weten nu genoeg. Het kleine buurjongetje vond de captain maar een "crazy driver". We kwamen soepeltjes op de grond, dat dan weer wel.
Morgen schijnt de zon. Schijnt het. Dus dan boeiende toeristische uitstapjes in de buitenlucht.
Foto's en een enkele video plaatsen we straks!

• 11 December 2010 - 20:21

Wilma:

Hallo boys,
    We leven allemaal mee.
    Wat een heerlijke vrienden - houden zo!

• 11 December 2010 - 20:31

Marga:

Belt Wilma mij plaatsvervangend hevig verontwaardigd op. Iedereen reageert, behalve ondergetekende. Ze zal toch wel snappen hoe het werkt. Ja, echt wel dus. Mag ik ook nog even patat met kroket eten, koffie drinken, etc.
    Ziet er knus uit die twee bedden naast elkaar Brinkie en Bert. (red hot chillen peppers) (zie nootjes)
    Groetjes

• 11 December 2010 - 20:53

Mriek:

Hoe is tanbul??
    Mooie stad??

• 11 December 2010 - 21:04

JMS:

Tsjonge..., onze Haag op de Bosporus op de grens van Europa en Azië samen met A & B... Prachtig dat we zo mee kunnen leven aan de hand van het fotojournaal!

Patateters en anderen in Nederland achterlatend... Welterusten straks, maar volgens ons liggen B & B niet samen naast elkaar want dan doet in elk geval 1 B geen oog dicht...
    Slaap zacht!!! En morgen gezond en fris weer op!

• 12 December 2010 - 10:10

Mariel:

Leukleukleuk! Geniet ervan daaro! En tussen al die nieuwe vrienden, wonen ook ergens mijn vrienden, haha! Als je ze perongeluk tegenkomt: let me know!

Fijne dag verder!